Има голяма разлика м/у богата смес и неизгоряла нафта. Неизгорялата нафта не се включва в богатата смес, защото тя просто не изгаря. Затова и мирише на сурова нафта белия пушек. Особеността на дизела е, че, ако не е достатъчно фино разпръскан, просто не гори, за разлика от бензина. Богатата смес пуши задължително черно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пуши бяло 1.9 JTD
Collapse
X
-
Last edited by trustworthy; d.m.y г., 07:23._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеИма голяма разлика м/у богата смес и неизгоряла нафта. Неизгорялата нафта не се включва в богатата смес, защото тя просто не изгаря. Затова и мирише на сурова нафта белия пушек. Особеността на дизела е, че, ако не е достатъчно фино разпръскан, просто не гори, за разлика от бензина. Богатата смес пуши задължително черно.
Белия и синия е ясен.
Черния е в два случая:
В първия, помпата и дюзите подават нормално количество гориво.
Вариянтите са няколко: запушен въздушен филтър, тоест липса на въздух, неразпръскващи добре дюзи ( пушенето поизчезва като загрее мотора) и голямо предварение.
Втория е, когато сместа е добавъчно обогатена от чипове, кофти дебитомер, обогатители или при обикновено ГНП е разрегулиран ограничителя, тоест има много газ.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДизела е прост мотор, но с уникални параметри.
Той пуши с бял, черен и синкав дим или смесено от трите.
Белия дим говори за неизгоряла нафта, тоест или много богата смес или цилиндри, които по ред причини не запалват горивото.
Черният е от голямо предварение или липса на въздух-запушен филтър.
Синия е от масло-сегменти и прочие!
Когато има черен дим в началото, а после изчиства, това е от дюзите.
Горе-долу това са нещата!
не са толкова сложни.IKL
Comment
-
Първоначално публикувано от IKL Покажи съобщениеА пък перманетното изкарване на бял дим е от горенето на охладителна течност, просмуква някъде и всеки момент ще издуха гарнитура и някой цилиндър ще се наппълни с вода и ще блокира. От опит го знам...
Всички духате в картера
Сутрин при палене вади бял дим,по простата причина че свещите не си знаят годините,че на колегата едва ли му работи обогатителя и може би неказва че като запали тресе като луд.
А може би също не е чувал че като му заминат на този мотор гумички на клапаните.Маслото вечер се отича по стеблото на клапана и сутрин докато запали с нафтата пуши бяло.
Като гледам одавна не е писал,сигурно си е сменил свещитеLast edited by митака-пловдив; d.m.y г., 08:55.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДай пак да уточниме, че ще ги сбъркаме съвсем!
Белия и синия е ясен.
Черния е в два случая:
В първия, помпата и дюзите подават нормално количество гориво.
Вариянтите са няколко: запушен въздушен филтър, тоест липса на въздух, неразпръскващи добре дюзи ( пушенето поизчезва като загрее мотора) и голямо предварение.
Втория е, когато сместа е добавъчно обогатена от чипове, кофти дебитомер, обогатители или при обикновено ГНП е разрегулиран ограничителя, тоест има много газ.
а) недостатъчно въздух, било то заради задръстен филтър, пробит въздуховод, проблеми с турбината
б) прекалено много нафта заради чип, невярни дани от дебитомера и т.н.
Бяло пуши, когато огато нафтата не е била добре пулверизирана. Това не се води богата смес, защото тогава тя просто не образува смес, а си остава сурова и не участва в горенето. Тогава пуши бяло и сутрин е донякъде нормално при първоначално заплаване да изпуши бяло, докато се сафирясат всички цилиндри. Подгревните свещи са точно затова - да помогнат да се получи смесообразуването. Иначе няма палене при тоя визкозитет и темтератури._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
Comment